Support
Als je support nodig hebt, betekent dit dat je een probleem hebt met je device. Je laptop gaat opeens niet meer aan of je hebt je tablet laten vallen en het scherm is defect. Dit is ontzettend vervelend, want je kan niet meer doorwerken aan datgene waar je mee bezig was. Daarom draait support bij ons om het oplossen van het probleem. Op het moment dat jij contact legt met ons over je probleem, dan hebben wij de volledige aandacht voor jou en lossen wij het op. Soms kan dit op afstand en in andere gevallen komen we de volgende werkdag langs om storingen op te lossen, te repareren of te vervangen.
Op afstand
Een niet goed werkend apparaat is verschrikkelijk vervelend. Een beheersysteem dat even niet meewerkt kan ontzettend irritant zijn. Helaas zijn dit realistische voorbeelden van problemen die zo nu en dan voorkomen. Soms zijn de gevolgen klein, maar soms ook groot. Daarom nemen wij iedere melding even serieus. Als eerste zullen wij altijd proberen het probleem samen met jou op afstand op te lossen. Blijkt dat dit niet mogelijk is? Dan komen wij langs op het door jou gewenste moment, zodat we ter plekke een oplossing kunnen bieden.
Garantie en reparatie
Problemen komen over het algemeen voort uit de software of uit de hardware. Softwareproblemen kunnen wij vaak direct oplossen. Een hardware probleem kan een stuk lastiger zijn. Op het moment dat wij constateren dat het probleem in de hardware zit, zal het product worden gerepareerd en in sommige gevallen zelfs worden vervangen. Dit doen wij direct op de volgende werkdag op de des betreffende locatie.
Blijkt het te vervangen onderdeel niet op voorraad? Dan zullen wij direct een alternatieve oplossing aanbieden, zodat je dezelfde dag nog verder kan werken. Het defecte apparaat wordt dan gerepareerd bij de producent van het product. Dit betekent dat de kwaliteit altijd wordt gegarandeerd. Wanneer dit alles zich voordoet, tijdens de aan de voorkant afgesproken garantietermijn, dan is deze service volledig gratis! Valt het probleem om wat voor reden ook niet onder garantie? Dan zullen wij altijd zoeken naar de oplossing die financieel en kwalitatief het best past bij jouw situatie.
Loop je tegen een probleem aan? Maak dan hier een melding en wij pakken het direct op.
RMA’s
Naast alle digitale apparaten kan het ook zijn dat er een probleem ontstaat bij accessoires. Dit is niet minder vervelend. Veelal ruilen wij defecte accessoires direct om voor een volledig nieuw product. Wanneer dit binnen de afgesproken garantietermijn valt zal dit volledig gratis zijn! De dag nadat jij het probleem bij ons hebt gemeld bieden wij jou een gepaste oplossing. Defecte producten kunnen gratis naar ons worden opgestuurd. Valt het probleem, om wat voor reden dan ook, buiten de garantie? Dan zoeken wij samen naar de beste oplossing.
Wil je een RMA melden? Vul dan hier het formulier in!
Overige support
Naast eventuele problemen met producten kan het ook zijn dat je tegen iets heel anders aan loopt. Denk hierbij aan een verkeerde factuur/offerte, een probleem met een levering of een klacht. Is dit het geval? Neem dan contact met ons via onze contactpagina.